Bezorg ons je medische kosten in verband met je ziekenhuisopname of je ambulante zorgen.
Je kan je kosten van voor en na je ziekenhuisopname snel en makkelijk doorsturen via My Global Benefits.
Moest je onlangs naar de dokter, tandarts of specialist, of heb je net voorgeschreven geneesmiddelen gehaald tegen de griep? Als dit gebeurde los van een ziekenhuisopname, betaalt je hospitalisatieverzekering de kosten niet terug. Je ambulante zorgenverzekering doet dat wel. Deze verzekering kan je werkgever voor je afsluiten. Op die manier worden je medische kosten het hele jaar door terugbetaald.
Selecteer de situatie die voor jou van toepassing is:
Er zijn 3 soorten kosten:
AG Employee Benefits ontvangt meteen elektronisch de attesten van je aankoop en betaalt je gemaakte kosten zo snel mogelijk terug.
Alle andere kosten kan je indienen via MyGB of de AG Health app.
Om je te registreren op My Global Benefits heb je het volgende nodig:
Je hebt geen itsme-account of een eID-lezer?
Je kan je ook registreren met een veiligheidscode die enkele dagen later per post toegestuurd wordt.
Om de app te gebruiken via je smartphone:
1
Download de AG Health app
2
Maak een beveiligd profiel aan via itsme of via een veiligheidscode die u enkele dagen later ontvangt via de post.
Scan je kosten in en stuur ze online door via het onderstaande webformulier. Vermeld zeker het correcte rekeningnummer en contractnummer van je Medi-Assistance kaart.
Je kan je kosten van je hospitalisatie aangeven via het beveiligd platform My Global Benefits of de AG Health app. Heb je een plan ambulante zorgenverzekering, dan kan je het hele jaar je kosten doorsturen via My Global Benefits of de AG Health app.
Of open de app op je smartphone
Scan je kosten in en stuur ze online door via het onderstaande webformulier. Vermeld zeker het correcte rekeningnummer en het contractnummer dat je terugvindt in de briefwisseling met onze diensten.
Je weet niet of je al toegang hebt tot My Global Benefits of de AG Health app? Of dat je al een kaartje hebt? Check zeker onze antwoorden in de vaak gestelde vragen.
Ondervind je een technisch probleem (connectie, login, …) met My Global Benefits of de AG Health app?
Van maandag tot vrijdag van 8 uur tot 18 uur
Verzekerd via je werkgever/sector
Van maandag tot vrijdag van 8 uur tot 16.45 uur
Particulier verzekerd
Je hebt geen My Healthcare Card?
Dit kan zowel een fysieke kaart zijn als een digitale kaart in de AG Health app.