na
na

Mijn betalingsberichten

na
Mijn betalingsberichten

Mijn betalingsberichten elektronisch ontvangen


Mijn betalingsberichten via e-mail

Mijn betalingsberichten via Zoomit

Veelgestelde vragen

We kunnen u helpen zodra we uw betaling hebben ontvangen, ongeveer drie werkdagen na de uitvoering ervan.

Neem vanaf dan contact op met ons op het nummer 02/664 15 04 en zorg ervoor dat u deze informatie bij de hand hebt:

  • Bankrekening van de opdrachtgever
  • Precieze bedrag
  • Datum van de betaling

  • Hebt u een Familis-dossier? Uw verzekeringsmakelaar moet de verzending via e-mail activeren. U kunt dit ook zelf doen als u surft naar https://support.aginsurance.be/fr/onboarding/activate. U kunt de activeringscode gebruiken die u terugvindt op uw laatste afrekening (1 maand geldig).
  • Hebt u één contract? Of een Modulis-dossier? Dan kunt u contact opnemen met de dienst Client Recovery Center om de verzending via e-mail te activeren. U kunt dit ook zelf doen als u surft naar https://support.aginsurance.be/fr/onboarding/activate. U kunt de activeringscode gebruiken die u terugvindt op uw laatste betalingsbericht (1 maand geldig).

Na de activering ontvangt u alle afrekeningen en betalingsberichten via e-mail op het adres dat u hebt doorgegeven.

Neem contact op met de dienst AG op het nummer 02/664 15 04 of stuur een e-mail naar crcnl@aginsurance.be met uw contract- en/of dossiernummer en het rekeningnummer waarvoor u Zoomit wil activeren. Eens uw aanvraag is geregistreerd, ontvangt u via pc banking een uitnodiging bij de volgende vervaldag.


Na de acceptatie ontvangt u alle betalingsberichten via Zoomit.