Je betalingsberichten

Betalingsbericht

Het antwoord op je vraag vind je misschien hier:

Dit document vind je in My AG. Zijn de details niet beschikbaar voor een van je contracten? Neem dan contact op met je verzekeringstussenpersoon.

Ga naar My AG en bekijk de status van je betalingen.

Vragen? 

Telefonisch
AG Insurance financiële diensten

Er zijn verschillende redenen waarom je premie is aangepast: jaarlijkse indexering, wijziging in het contract, ...

Neem contact op met je makelaar of bankkantoor voor meer uitleg.

Nog geen toegang tot My AG?

Heb je te veel betaald, twee cijfers omgewisseld of op een verkeerde rekening gestort? Neem rechtstreeks contact op met de financiële dienst van AG. 
Telefonisch
AG Insurance financiële diensten

Vind je het antwoord op je vraag niet?

Je premies in My AG

Hier vind je:

  • Het bedrag van je premie
  • De status van je betalingen
  • Je betalingsberichten

Vragen? 

Telefonisch
AG Insurance financiële diensten