Risico's van tak 21
- Tak 21-producten zijn beschermd door het Garantiefonds op basis van de beschermingsregeling. Het Garantiefonds komt tussen als AG in gebreke blijft. Momenteel bedraagt de tussenkomst 100.000 euro per verzekeringsnemer en per verzekeringsmaatschappij. De verzekeringsnemer draagt zelf het risico voor het eventuele surplus.
- Tak 21-producten bieden een gewaarborgde interestvoet. Door de lage rentes kan het feit dat kosten en belastingen in rekening worden gebracht, ertoe leiden dat belegde premies op de einddatum of bij afkoop niet volledig worden terugbetaald.
Dit document bevat reclame voor levensverzekeringsproducten van tak 21, ontwikkeld door AG. Deze verzekeringen zijn onderworpen aan het Belgische recht.
Voor u intekent, moet u de algemene voorwaarden van de producten, de essentiële informatiedocumenten en de beheerreglementen van de fondsen bekijken. U vindt ze gratis op www.aginsurance.be.
Klachten over dit product kan u sturen naar bpost bank Customer Service, Markiesstraat 1 bus 2 in B-1000 Brussel, of naar AG Insurance NV, dienst Klachtenbeheer (customercomplaints@aginsurance.be - tel. 02 664 02 00), E. Jacqmainlaan 53, B-1000 Brussel.
Als de door bpost bank of door AG voorgestelde oplossing voor u niet volstaat, kan u uw klacht voorleggen aan de Ombudsman van de Verzekeringen (info@ombudsman.as), de Meeussquare 35 in B-1000 Brussel, www.ombudsman.as.
AG Insurance (afgekort AG) NV – E. Jacqmainlaan 53, 1000 Brussel – www.aginsurance.be– info@aginsurance.be – IBAN: BE13 2100 0007 6339 - BIC: GEBABEBB - RPR Brussel
BTW BE 0404.494.849 - Belgische verzekeringsonderneming toegelaten onder code 0079, onder toezicht van de Nationale Bank van België, de Berlaimontlaan 14, 1000 Brussel