​​Veelgestelde vragen
Hieronder vindt u de antwoorden op vragen die vaak over de AG Car Repair Days gesteld worden. Hebt u nog een andere vraag? Bel ons dan op 02 664 07 00.​​
​​
​Iedereen met een verzekering BA Auto in voege bij AG Insurance kan zich inschrijven voor de AG Car Repair Days. De aanmelding in de inschrijvingsmodule gebeurt voor klanten op basis van hun nummerplaat en contractnummer. Als die van u in onze database voorkomen, verhindert niets uw deelname.
 
Verzekeringstussenpersonen of wedstrijdwinnaars kunnen zich alleen inschrijven met de login-gegevens in hun uitnodigingsmail. Uw e-mail kwijt? Contacteer onze Helpdesk op 02 664 07 00.

​Als verzekeringsklant en wedstrijdwinnaar kunt u maar 1 auto inschrijven voor de AG Car Repair Days. Zo kunnen we zo veel mogelijk klanten laten kennismaken met deze schadeservice.​

​Als wedstrijdwinnaar of als verzekeringstussenpersoon kiest u volledig vrij welke wagen u inschrijft. Dat mag dus ook de wagen van iemand anders zijn. Eenmaal een wagen ingeschreven is, moet u wel met díe wagen naar de AG Car Repair Days komen. Alleen ingeschreven wagens zullen hersteld worden.
Als u zich inschrijft als klant met een verzekering BA Auto van AG Insurance, kunt u alleen de wagen die onder die polis valt inschrijven. In dat geval kunt u uw plaats dus niet doorgeven aan iemand anders.

​Dat kan, maar neem zeker eerst contact op met uw leasingmaatschappij. Zij moeten van elke herstelling op de hoogte zijn.​

​​Nee, tijdens de AG Car Repair Days zullen alleen personenwagens gerepareerd worden.​

​​Nee, tijdens de AG Car Repair Days zullen alleen personenwagens gerepareerd worden.​

​​Er zijn geen specifieke bovengrenzen. Zijn wel uitgesloten: bestelwagens, minibusjes, caravans, mobilhomes …​

​Zeker niet! Als die wagen aan de deelnamevoorwaarden voldoet, kunt u hem gewoon inschrijven.​

​Nee. Het lakwerk op deze wagens is veel fragieler dan op de hedendaagse modellen. Daardoor zou het kunnen dat bij het uitblutsen lak loskomt. En dat willen we uiteraard liever niet.​

Opnieuw inloggen (bijvoorbeeld om uw afspraak te verplaatsen of annuleren) kan via de link in de bevestigingsmail voor uw afspraak. E-mail kwijt?

  • Hebt u een verzekering BA Auto bij AG Insurance en bent u als verzekeringsklant ingeschreven voor 22, 23 of 24 juni? Dan kunt u aanmelden met uw nummerplaat en contractnummer. Die vindt u op het verzekeringsbewijs (de 'groene kaart') van de verzekerde wagen.
  • Bent u niet ingeschreven als verzekeringsklant voor een herstelling op 22, 23 of 24 juni? Bel dan onze Helpdesk op 02 664 07 00 om opnieuw uw aanmeldingsgegevens te krijgen.



Misschien bent u per ongeluk ergens een cijfertje vergeten? Probeer het nog eens.
Lukt het nog niet? Bel dan naar 02 664 07 00. Onze medewerkers helpen u graag verder.
​​​Dat kan, als er nog plaatsen beschikbaar zijn en ten laatste om 14.00 uur op de dag vóór uw afspraak.

 
Meld u opnieuw aan in de inschrijvingsmodule of gebruik de link in de bevestigingsmail van uw afspraak. U ziet dan automatisch uw afspraak staan. We raden u aan om uw bestaande afspraak niet te annuleren, maar te wijzigen. Als er dan toch geen andere plaatsen meer ​beschikbaar zijn, kunt u altijd nog terugvallen op uw oorspronkelijk herstelmoment.
​​​Zeker, want als u niet kunt komen, is het fijn dat we uw afspraak aan iemand anders kunnen aanbieden. Maar houd er rekening mee dat als u zich nadien toch nog wilt inschrijven, alle plaatsen misschien al bezet zijn.
  
Meld u opnieuw aan in de inschrijvingsmodule of gebruik de link in de bevestigingsmail van uw afspraak. U ziet dan automatisch uw afspraak staan. Klik daaronder op de knop ‘Deze afspraak annuleren’.
​​Het aantal plaatsen is helaas beperkt. Wie zich eerst inschrijft, heeft nog de grootste keuze aan herstelmomenten. Het is natuurlijk wel altijd mogelijk dat anderen hun afspraak nog annuleren en dat het door u gewenste moment terug vrij komt. Neem dus regelmatig een kijkje in de inschrijvingsmodule om te zien of dit het geval is.​​

​Het adres van Brussel Kart is: Alfons Gossetlaan 11 in 1702 Groot-Bijgaarden.

U vindt een omgevingskaart en routeplanner op de startpagina van deze website.​

​​Op de dag van uw afspraak, hoeft u alleen maar uw AG Car Repair Pass (die in uw bevestigingsmail zat) mee te brengen. Dat is uw toegangsbewijs tot de herstellocatie.​

​​Voor een goede evaluatie van de schade aan uw wagen is het belangrijk dat die proper is. Onze herstellers bekijken hem immers onder speciale lampen. Om die reden kunnen auto’s die te vuil zijn zelfs geweigerd worden!​

​Bent u uw bevestigingsmail met uw AG Car Repair Pass kwijt?
U kunt u op de dag van uw afspraak aanmelden bij onze Servicedesk ter plaatse, met uw nummerplaat. Kom in dat geval zeker wel op tijd: minimaal 30 minuten vóór het tijdstip van uw afspraak.

​​We raden aan om uw AG Car Repair Pass indien mogelijk toch in papieren versie mee te brengen. Hebt u echt geen toegang tot een werkende printer? Uw verzekeringsmakelaar of BNP Paribas Fortis-agent zal u zeker willen helpen en uw Pass voor u afdrukken.​

​​Nee, u mag ook iemand anders met uw auto naar Brussels Kart laten komen. Het omgekeerde (dat u komt met de wagen van iemand anders) mag echter niet! Het moet altijd gaan om een wagen die voor het evenement werd ingeschreven.​

​​Reken op ongeveer een uur. Dat is aanmelding, wachttijd en tot 30 minuten reparatietijd inbegrepen.​

​​Nee. U moet altijd in de buurt van uw wagen blijven.​

​​Omdat de herstelling maar maximaal 30 minuten duurt en u tijdens die periode voortdurend bij uw wagen moet blijven, is er geen kinderopvang voorzien.​

​Sommige deuken vragen gespecialiseerd materiaal en/of meer tijd om tot een optimaal resultaat te komen. Omdat we tijdens de AG Car Repair Days zo veel mogelijk mensen willen helpen, kunnen we dus niet alle deuken verwijderen. Kijk op de pagina Voor wie en wat? om te weten welke deuken wel en welke niet in aanmerking komen.​

​​Nee. Per klant is een half uur hersteltijd voorzien. Voor een vlot verloop van de dag, kunnen we niet langer aan dezelfde wagen blijven werken.​

​​Al het materiaal tijdens de AG Car Repair Days is afgestemd op de reparatie van kleine deukjes. Om u een optimaal resultaat te garanderen, houden de herstellers zich dus strikt aan die maximale grootte.​

​​Nee. De AG Car Repair Days staan volledig in het teken van deukjes. Deukjes met lakschade worden uitgesloten voor herstelling omdat u dan het risico loopt dat er nog meer lak afspringt. Ook krassen zijn trouwens uitgesloten.​

​​Nee, want bij het verwijderen van de deukjes worden geen originele onderdelen van uw wagen vervangen.​

​​Het spijt ons dat u niet tevreden bent over de reparatie aan uw wagen. Aarzel niet om ons dit ter plaatse al te laten weten. Eenmaal u de AG Car Repair Days verlaten hebt, kunnen we uw klacht niet meer aanvaarden.