Commercant

supportercommercant

 

​​​​​​​​​​​​​​​​​​AG, Supporter van de handelaars.​



AG geeft 200.000 duwtjes in de rug aan zijn professionele en particuliere klanten om de heropstart van de lokale Belgische economie te stimuleren.



pensioen

De coronacrisis heeft een aanzienlijke impact op niet-voedingszaken, daarom willen we hen helpen. Handelaars ondersteunen, betekent niet alleen hun business ondersteunen. Het gaat verder dan dat: achter elke handelaar staat een gezin dat ook lijdt onder de crisis en wat steun kan gebruiken.

AG wil meer dan ooit zijn merkbelofte 'Supporter van jouw leven' in de praktijk omzetten. Daarom geeft AG 200.000 duwtjes in de rug aan zijn professionele en particuliere klanten. Onze verzekeringstussenpersonen zijn solidair en scharen zich samen met ons achter deze actie.

AG wil iets doen voor de vele handelaars die dagelijks de lokale Belgische economie draaiende houden.

AG schenkt:

  • Aankoopbonnen van 20 euro
  • Aan 200.000 trouwe klanten die hun bon kunnen spenderen bij onze deelnemende handelaars

Wie kan deelnemen aan deze actie?


Wij ondersteunen onze handelaars die het hardst zijn getroffen door de lockdownmaatregelen, hun omzet hebben zien kelderen en vaak geen andere keuze hadden dan hun deuren te sluiten. De deelnemende handelaars hebben een verzekering Top Handel van AG bij hun makelaar.




De deelnemende handelaars behoren tot de volgende sectoren:

  • Detailhandel niet-voeding
  • Horeca
  • ​​Wellnesssector (kapper, schoonheidsspecialiste, ...)

Als u vragen hebt, neem dan contact op met uw makelaar.


contacteer uw makelaar​



Wij steunen de heropstart van uw zaak


Als uw makelaar u heeft aangeraden om een contract Top Handel van AG  af te sluiten, kan u deelnemen aan deze unieke actie.


Als u voldoet aan de deelnemingsvoorwaarden, krijgt u midden juni een brief. In deze brief vindt u de stappen die u moet volgen om u te registreren.

  • ​U schrijft zich onmiddellijk in na het ontvangen van uw brief. U wordt vervolgens een deelnemende handelaar in deze actie. Klanten vinden u via een shop locator en een sticker die u op uw raam of deur plakt.
  • U krijgt een affiche met een QR-code en een sms-code, twee manieren waarop uw klanten hun voucher kunnen activeren.
  • U kan zich inschrijven tot 17 juli 2020.
  • Vanaf midden juli vinden klanten met een aankoopbon uw zaak via de shop locator. Zij kunnen de voucher in uw zaak spenderen bij een minimumaankoop van 20 euro.
  • De bonnen zijn geldig tot en met 31 oktober 2020, dit is ook de eindatum van de actie.
  • ​Begin van elke maand betaalt AG u het totaalbedrag aan ingewisselde aankoopbonnen terug. U kan het aantal ingewisselde bonnen opvolgen via een onlinelogboek.

En er is meer! AG garandeert u minimaal de uitbetaling van twee bonnen, 40 euro dus, gewoon om u te bedanken voor uw deelname aan de actie.


    Hoe werkt de actie?


    Voor U



  1. U scant uw code, valideert uw registratie en krijgt uw affiche
  2.  

  3. Een klant scant de code die op de affiche staat: dat levert 20 euro korting op

  4. Op het einde van de maand betaalt AG het bedrag van de gevalideerde aankoopbonnen terug

Voor de klanten 



  1. De klant krijgt midden juli een brief van AG

  2. Hij scant zijn code en valideert zijn registratie

  3. Hij vindt uw zaak via de shop locator

  4. Hij scant de QR-code van uw affiche en krijgt de korting

​​Hebt u vragen over deze actie?


Bekijk onze FAQ's. Hierin vindt u ongetwijfeld het antwoord op uw vraag.


  • 1.1 Wanneer worden de uitnodigingen voor de actie verstuurd?

    • Vanaf 18 juni wordt u uitgenodigd voor onze actie, als u aan de actievoorwaarden voldoet.
    • Vanaf 17 juli worden de particuliere klanten uitgenodigd.

  • 1.2 Zijn er kosten verbonden aan de actie?
    Voor u als handelaar: de actie is volledig gratis, er zijn enkel voordelen verbonden aan de actie.
    Voor de particuliere klanten: het tariefplan voor internet en SMS-berichten bij de provider van de klant is van toepassing. Er worden geen extra kosten aangerekend voor WhatsApp– en SMS-berichten. Het kan dus zijn dat er een kleine kost per SMS/internetverbinding wordt aangerekend afhankelijk van het gekozen tariefplan.

  • ​2.1 Welk actiemateriaal zal u na de inschrijving ontvangen?
  • 1 Affiche met QR-code, SMS-code en telefoonnummer. Uw klant scant deze code om de bon te valideren of verstuurt een SMS.
  • 1 Sticker ‘supporter van de handelaars’ om vrijblijvend in de etalage uit te hangen.
  • 1 Infofolder guidelines inschrijving klant (ter info), zo bent u ook volledig op de hoogte van de te ondernemen stappen door uw klant om de korting correct te verkrijgen.

  • 2.2 U ontving het actiemateriaal niet met de post?

    Het is mogelijk dat er iets fout liep bij het versturen via Bpost. Als u niks ontving, moet u zelf het promomateriaal afdrukken. Meteen na de inschrijving ontvangt u een mail met alle nodige materiaal in bijlage.

    Schreef u zich in vanaf 1 juli, dan drukt u alle materiaal zelf af. We sturen u niks op via de post omdat een tijdige ontvangst voor de start van de actie niet gegarandeerd is.

  • 2.3 Hebt u de mogelijkheid uw deelname te annuleren?
    U kan uw deelname annuleren via uw gepersonaliseerde shopinterface.
    Vanaf dat moment bent u niet langer verplicht om de AG-bonnen van uw klanten te aanvaarden en verdwijnt u van de shop locator.

  • 2.4 U bent de uitnodigingsbrief kwijt?
    We kunnen op uw vraag de uitnodigingsbrief opnieuw versturen.
  • 3.1 Waar kan de particuliere klant de bon besteden?
    De particuliere klanten kunnen de bon gebruiken bij alle deelnemende handelaars (verspreid over heel België).
    De klant kan alle deelnemende handelszaken opzoeken via de shop locator. De link naar de shop locator wordt bezorgd aan de ingeschreven particuliere klanten, afhankelijk van de inschrijvingsprocedure gebeurt dit via SMS of WhatsApp.
    De klant kan de handelszaak niet op voorhand vastleggen. Het volstaat om gewoon naar de handelszaak te gaan en de bon te gebruiken.

  • 3.2 Is er een minimum te besteden aankoopbedrag?
    De klant kan de bon niet gebruiken bij een totaalbedrag lager dan 20 euro.

  • 3.3 Kan de bon in schijven opgenomen worden bij verschillende handelaars?
    Nee. De bon kan slechts bij één handelaar besteed worden en kan niet worden omgezet, geheel of gedeeltelijk, in baar geld.

  • 3.4 Wanneer worden de bonnen die u geïnd hebt, uitbetaald door AG?
    De bonnen door u geïnd tot en met de laatste dag van de maand (inclusief), worden uitbetaald in de loop van de 7 volgende werkdagen.

  • 3.5 Hoe kunt u het verloop van de actie opvolgen?
    U krijgt een link naar uw gepersonaliseerde shopinterface. Deze pagina bevat alle nodige informatie over het aantal geïnde bonnen en de betalingen

  • 3.6 Mogen meerdere bonnen per aankoop aanvaard worden?
    Neen. Het basisbeginsel is dat de klant slechts recht heeft op 1 bon en dus ook slechts 1 bon kan spenderen bij een handelaar naar keuze
  • 4.1 Waar kunt u terecht met vragen?

    Vragen over de actie?

    1. Via het customer contact center ccc@aginsurance.be of telefonisch op het nummer 02/664.11.50.

    2. Via uw makelaar

    Vragen over het inschrijvingsplatform, shop locator, shopinterface? info@hashting.com


  • 4.2 Waar kunt u terecht met klachten?

    Elke klacht over deze actie moet schriftelijk en ten laatste binnen de 7 werkdagen na de afsluiting van de actie, naar het volgende adres worden gestuurd, met de post of via e-mail:

    AG Insurance
    Dienst Klachtenbeheer
    Boulevard Emile Jacqmain 53
    1000 Bruxelles
    customercomplaints@aginsurance.be

    Elke klacht die buiten deze periode is ontvangen, kan niet in behandeling worden ​genomen
    ​​


Hier kunt u het volledig reglement van het actie terugvinden.