Geef je hospitalisatie aan via My Global Benefits
Informeer ons op voorhand over je hospitalisatie via My Global Benefits. Je kan de aangifte van je ziekenhuisopname snel en makkelijk regelen via My Global Benefits. Dit bespaart je tijd en zorgt voor financiële gemoedsrust.
Selecteer de situatie die voor jou van toepassing is:
Je kan je hospitalisatie aangeven via My Global Benefits of via de AG Health app.
Om je te registreren op My Global Benefits heb je het volgende nodig:
Je hebt geen itsme-account of een eID-lezer?
Je kan je ook registreren met een veiligheidscode die enkele dagen later per post toegestuurd wordt.
Om de app te gebruiken via je smartphone:
1
Download de AG Health app
2
Maak een beveiligd profiel aan via itsme of via een veiligheidscode die u enkele dagen later ontvangt via de post.
Meld je hospitalisatie op voorhand
Je kan je hospitalisatie aangeven via het beveiligd platform My Global Benefits of de AG Health app.
Of open de app op je smartphone
Ben je zeker dat je geen kaart of contractnummer van AG ontvangen hebt? Als je wel een kaart of contractnummer hebt ontvangen, kan je dat best via deze weg aangeven.
Je weet niet of je al toegang hebt tot My Global Benefits of de AG Health app? Of dat je al een kaartje hebt? Check zeker onze antwoorden in de vaak gestelde vragen.
Ondervind je een technisch probleem (connectie, login, …) met My Global Benefits of de AG Health app?
Van maandag tot vrijdag van 8 uur tot 18 uur
Verzekerd via je werkgever/sector
Van maandag tot vrijdag van 8 uur tot 16.45 uur
Particulier verzekerd
24 h / 24
Heb je via je verzekering recht op bijkomende diensten bij een hospitalisatie? Vraag je kinderoppas, huishoudhulp, … altijd aan op dit nummer:
Je hebt geen My Healthcare Card?
Dit kan zowel een fysieke kaart zijn als een digitale kaart in de AG Health app.