hospitalisatie-aangifte

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Breng ons vooraf op de hoogte van jouw ziekenhuisopname



MELD JE HOSPITALISATIE VIA MYAG EMPLOYEE BENEFITS

Of open de MyAG Employee Benefits app op je smartphone.

Meer info

Of open de MyAG Employee Benefits app op je smartphone. 
Meer info

Nog geen toegang tot MyAG Employee Benefits?

Registreer je in 1-2-3 met jouw klantreferentie!
Ik heb mijn hospitalisatieverzekering:


via mijn werkgever

via de sector waarin ik werk

zelf afgesloten, bij een makelaar of bank

Je vindt geen antwoord op je vraag?

Je vindt geen antwoord op je vraag?

Je vindt geen antwoord op je vraag?

Veelgestelde vragen


U kan uw ziekenhuisopname op verschillende manieren melden. Lees meer.


U kan een ziekenhuisopname voor een familielid melden. Lees meer.

Als u in het ziekenhuis bent opgenomen en de diagnose is nog niet gesteld, dan kiest u uit de lijst van aandoeningen de aandoening die het dichtst bij de uwe komt en beschrijft u uw symptomen. Lees meer.

U kunt op basis van trefwoorden een zoekopdracht uitvoeren. Lees meer.

Soms verandert het ziekenhuis de datum van een geplande ziekenhuisopname. Als u uw ziekenhuisopname al hebt aangegeven, zijn er verschillende mogelijkheden.Lees meer.

U krijgt binnen de twee werkdagen een bevestiging van ons via e-mail of per post, afhankelijk van de voorkeur die u in uw aangifte hebt aangegeven.Lees meer.

De dekking van supplementen voor het soort kamer en de honoraria hangt af van de bepalingen van uw contract. 

Lees meer.