myag-professionals-convention

 

My AG voor professionals

De nieuwe klantenzone voor uw AG-contracten

Eenvoudig en veilig. Via My AG kan u de contracten voor uw onderneming zelf online beheren.

Uw onderneming is nog niet geregistreerd op My AG of u weet het niet zeker?

Als uw onderneming nog niet geregistreerd is, moet u een digitaal beheerder aanduiden. Een digitaal beheerder is de persoon binnen uw onderneming die toegang krijgt tot uw klantenzone. Hij kan (volledige of gedeeltelijke) toegang verlenen aan andere personen.

Uw onderneming is al geregistreerd op My AG?

Ik log in op mijn klantenzone

Om toegang te krijgen tot My AG, hebt u uw itsme® -account of uw identiteitskaart (eID) en een eID-kaartlezer nodig


Over My AG

In deze klantenzone kan u…

  • De details van de contracten van uw onderneming raadplegen (dekkingen, documenten, betaalde of te betalen premies)

  • Gebruikers toegang geven tot uw klantenzone.


Veelgestelde vragen


In jouw persoonlijke klantenzone kan je je actieve verzekeringen bekijken die op jouw naam en op naam van jouw vennootschap staan. Je ziet er volgende producten:

  • Mobiliteit: auto, motor, fiets, motorhome, …
  • Wonen: woning, kantoor, handel, ...
  • Gezin: familiale, prive-ongevallen, bijstand, rechtsbijstand, overlijden
  • De verzekeringen die betrekking hebben op jouw professionele activiteit (behalve de verzekeringen van het type gewaarborgd inkomen).
  • Spaar- en beleggingsverzekeringen en pensioenproducten die je in eigen naam afgesloten hebt. Pensioenproducten op naam van jouw onderneming kan je nog niet raadplegen in MyAG.

Voor een overzicht van je gezondheidsverzekeringen kan je terecht op www.myageb.aginsurance.be

Sommige van je contracten verschijnen niet? Dat is normaal in volgende gevallen:

  • Je bent niet de verzekeringsnemer en de verzekeringsnemer heeft je geen volmacht gegeven.
  • Je contract is nog niet actief.
  • Je contract is beëindigd sinds meer dan 3 jaar zonder lopend schadegeval.

Is geen van deze redenen op jou van toepassing en vind je een van je contracten toch niet terug? Dan raden we je aan om contact op te nemen met je tussenpersoon.

Je vindt volgende documenten in je klantenzone:

  • Contracten
  • Betalingsuitnodigingen
  • Verzekeringsbewijs (vroegere groene kaart)
  • Fiscale attesten, bijv. van je pensioen- of rechtsbijstandsverzekeringen
  • Jaaroverzichten van je pensioen- en spaar/beleggingsverzekeringen

Momenteel kan dit nog niet. We voorzien dit wel binnenkort.

Jouw verzekeringsdocumenten Niet-Leven (auto, woning, familiale, rechtsbijstand, bijstand, privé-ongevallen, …) kan je digitaal ontvangen. Meld je aan in je klantenzone, rubriek 'Premies' van uw contract en geef aan dat je je documenten via e-mail wenst te ontvangen.

De klantenzone van uw onderneming is toegankelijk voor de digitaal beheerder van uw onderneming. Deze persoon kan daarnaast ook volledig of gedeeltelijk toegang geven aan andere personen binnen of buiten uw onderneming (bijv. de boekhouder).

Contacteer ons Customer Contact Center:

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​